Those numbers..

Igår blev det som sagt fika hos Elin och Sofia :D Tårta fick vi som Frida hade dekorerat alldeles själv med gelehallon och mandariner. :) mums! trevligt som alltid!
När jag kom hem så fick jag äntligen tag i Johanna och Patrick så de kom hit vid tjugo i tio :D Jag var inte världens socialaste men ja det var skönt att bara ha dem där :)<3
De drog hem runt 12 tror jag så det blev ju rätt sent..


Johanna och Patrick, söööötnowsar!!! the perfect match :) <3

Sen tänkte ju jag att jag skulle försöka sova, men aa ni kan ju gissa hur bra det gick?
När jag väl somnade runt halv 3-3 så vaknade jag ständigt av mardrömmar.
En av dem kan jag berätta. Vi skulle till syster och väga oss för alla var tvugna att vara med i en tävlig.
Syster "Jag ser att du tycker det här är väldigt jobbigt, men alla måste vara med i tävligen".
När jag väl ställer mig på vågen så ser jag hur den bara stiger och stiger, till sist hamnar den på 67 KILO!!!!!!!!
Syster "Ojojoj, 67 kilo värst vad du hade gått upp. Vi kanske ska börja prata lite om bantning för ditt eget bästa".

Fy det här är det värsta jag vet, vågen. Det är väl antagligen därför jag aldrig utsätter mig för det. jag minns hur jag krampade tag i bordet bredvid vågen när jag såg siffran 67.. INTE KUL!

smackpuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååhh. :)

Skicka the pic :D

2009-05-21 @ 14:19:27
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback