Sweden got skills, right!?

Sverige har en hel del grymma talanger, fy alltså vad avundsjuk man blir om fredagkvällarna när man sitter och kollar på "talang 2009" på fyran.
Som i fredags, jag höll på att börja gråta när jag hörde Victor Pettersson sjunga, 11 år gammal. Det är ju sjukt!


lyssna, njut, rys och gråt en skvätt för den här låten är den finaste och sorligaste i världen..

Vad tror ni, hamnar han i finalen? Det är jag iaf nästan säker på :)
Matten idag gick det bra på, jag började med svårare andragradsekvationer och jag fattade wiie :D nörd som jag är så tycker jag att det är riktigt kul med matte när man fattar (a)

Nu ska vi ringa till Danne och Philip, så det blir nog att kolla på film med dem ikväll :)
smackpuss

Kommentarer
Postat av: Micke

Omg! :O

2009-05-14 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback