Sockertoppen :D

Woohooo kvällen blev också bra, jag har lyckats hålla mig på topp och sysselsatt :D wiiie.
Alexander kom hit och med han har man ju alltid kul med. Oj vad jag har saknat dig! <3
Vi kollade tv och sen bilder på pappillon, han ska som sagt få hund den andra juni. Äntligen efter allt hans tjat i alla år xD haha
Senare så bestämde vi oss att ta en promenad med Anton och Jenny runt sockertoppen :L


Det fina vädret höll i sig :D


Här har ni mupparna :D


Jag fick en sten av Busk :D (a) haha


Vi hälsade på dom otroligt söta hästarna! <3


Dom är verkligen så otroligt söta, pyttesmå! Dom är typ knappt till midjan på mig (a)


Var miljövänlig, använd nedbrytbara bajspåsar till din hund eller dig själv! HAHAHAH

Nu måste jag plugga, jag har ite börjat än (a) och jag som skulle bli plugghäst :o suck så var det kört.. så ska jag spela lite piano också hihi. Menmen jag har ju hela natten på mig att plugga. Det ska nog gå :L mohaha
Just det sjunga måste jag ju också göra!
smackpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback