Norrköping :D

I torsdags var vi i Norrköping för heja på Elin när hon tävlade i east fms tävling "skivkontraktet". Hon tog sig ända till final och det var sjukt bra för det var ju ändå nästan 100 st som sökte. Tyvärr så vann hon inte, men hon skulle ändå få vara med på skivan och så kom ett annat skivbolag fram och pratade med henne :D Men hon var ändå bäst, det var en rappare som vann och det var väl antagligen för att dom vill ha den musikstilen.. aja ELIN VAR BÄST <3

Här kommer lite bilder ifrån dagen :)


Vi börjar med den traditonella Emmaposen


Är Frida söt eller söt?


ganska mykt folk iaf :) dock är inte Lovi och Elin med på bilden


Finalister nr 1 gruppen "wrong" jag säger bara passande namn.. Dom sjöng låter Circus och aa det var lite circus.. inge bra alls!


Elin var nr 2 och sjöng låten "take a bow". Juryn väljer ut låtar till dem som de ska sjunga. Det var så otroligt fint (jag ska se till att Lovi fixar upp videon till youtube). Iaf hon var bäst inget snack om saken.
Vi tog inget kort på han som vann men han är iaf inte värd att slösa tid på :L


Här har vi också ngn nisse som sjöng.. kom inte ihåg vad hon hette men hon spelas tydligen på radion och så släpper hon ny singel i veckan. Hon var iaf världens mest nonchalanta människa, hon såg jätte uttråkad ut, körflickorna hade nog roligare än henne. Hon kan väl iaf anstränga sig lite? Visa att det är det här hon vill och brinner för?


Johan Palm var också där, herregud vilket liv det var på alla fjortistjejer. Det här var den enda vettiga bilden vi fick på honom (btw så äre Lovi som varit fotograf). Jag vill inte göra er besvikna men han sjöng mycket bättre nu än idol :(


snyggt posar vi!


EMD <33333333333333333 Danny var dock inte där men det struntar väl jag i, Erik och Mattias är grymt snygga och jag strulade med båda två sen backstage (a) Dom är grymt bra live och aa skitbra scennärvaro, dom sjunger som att det skulle vara i globen, precis som det ska vara. :D <33


Mattias överaskade med att ta Dannys höga toner, det gjorde även Erik men han har vi ju vetat att han kan hela tiden :) Erik satt också vid keyboarden och spelade så fint så :)


Det blev oväder på kvällen så Antons paraply blåste sönder xD gud vad vi skrattade!
Så Anton och Frida började gråta :( buhu (a) haha


Lovi posar glatt med sitt hela paraply :D

Det blev inte mykt shopping, 2 ringar och två armband. :D Kände för att köpa mig lite nytt blingbling. hihi
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Patrick den bästa!

EMD ser ju snyggast ut utan Danny så du gjorde rätt i o strula med dom när inte han va med ;)



Förövrigt är regn mysigt o nu kom jag på att jag ska svara på ett sms som jag fick för flera timmar sen.. tack Emma :P haha <3

2009-05-31 @ 23:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback