mysfredag!

Idag vaknade jag på sämsta tänkabara humöret, hade den sämsta tänkbara morgonen osv.. blablabla
NU SKITER JAG I DET HÄR, för en gångs skull ska jag börja tänka på mig själv och inte vad alla andra mår bäst av.
Så för att bli på bättre humör drog jag och Anton till simhallen och simmade, alla skulle ha en bror som Anton. Vi kan prata om ALLT och jag älskar dig<3


vädret är ju bara förtaskigt...

Sen blev det hem och fixa lite grejer, vid 6 tiden kom Danne och Annica :D puss på dom<3
Jag Danne och Anton åkte till shell och hyrde film, twilight och sen Shutter.
Sen blev det talang och efter det lagom till filmen kom Johanna och patrick, trevligt :D
I husvagen innan vi skulle sova kolla vi Shutter, den var faktiskt väldigt bra! bara att vi blev så trötta att vi knappt kunde hålla ögonen öppna i slutet. xD


Den var läskig men hade samtidigt en bra handling, 5/5 i betyg! Verkligen sevärd!

E: "Fy fan vad töntiga ni är, ni kanske ska uppskatta lite mer att ni har någon att sova bredvid, jävla idioter "
D: "Va? Pratar ni med oss nu?" :$
E: "HAHA nej jag pratar ju om filmen xD"

Danne är också bäst föresten :) han förstår mer än dom flesta. <3
smackpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback