Jaha och vad döper man det här inlägget till då?

Min dag:

Skolan idag var helt okej, lite lång dag bara.
På Anns lektion var jag GLAD, hör ni? Jag var gladglad, alltså inte sådär "ironiskt-äckligt-fake-glad" utan jag skrattade för att jag verkligen kände för det. Det kändes helt underbart. Synd bara att man vet att allt har sitt pris :) men jag njöt verkligen av den stunden.

Direkt efter skolan så blev det dansträning med The Dancesings, åh gud vad jag älskar det. Det är så sjukt roligt och nu när alla typ kan två stycken hela danser så är det så himla kul. Plus att det är otroligt bra motion. :)
Sen kom Johan hit, jag färgade hans hår. Blonda slingor blev det. Måste säga att jag gjorde ett riktigt bra jobb då det blev guldblont och ser natuligt ut.


Såhär snygg blev han :D synd att det blonda inte alls synd så mykt på bilden. Men ni lär nog få se ngr bilder framöver på bloggen :)

Vad tycker ni? :D
Jag gick och precis en kvällspromenad med Anton, Emelie och Jennie :) mys på dom<3

Nu ska jag läsa och sova.. Lovi sa att jag skulle testa lösa korsord för att kunna sova så jag ska testa det (a) hihi
Korsord är grymt underskattat, vi var helt galna i det i sommras :D
Godnatt
smackpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback