goodnight sweethearts <3

Eftermiddagen och kvällen blev riktigt nice.. Jag, Anton & Jenny gick promenad i regnet. JA vi är hurtiga :D Jag har bestämt mig för att gå ner de där 5 kilona (egentligen vill jag gå ner mer men jag vill sätta upp ett mål som jag tror att jag klarar, sen när jag gjort det så satsar jag mer :D).

Efter promenixen så skrev jag äntligen klart min bokrecention, jag blev faktiskt ganska nöjd men aa.. det är så svårt att skriva om en bok som ligger så nära hjärtat (a) man vill skriva ALLT men man får inte skriva så man avslöjar och så får det inte bli så långt heller. Skönt att ha det gjort nu iaf :)
Sen drog Anton och jag bort till Annica och Philip där vi fick både mat och sockerkaka. Anton blev också klippt, ny frilla och aa han blev freeessch :L (y)

tack för en trevlig kväll <3
min handled gör ont (?), min axel gör ont (tror det var för jag spände mig när vi åkte 3 på moppen haha), sen så är jag precis stel i benen efter gårdagens promenad. Men men smärtan gör att man vet att man lever, right? :)


Bild ifrån New Moon, jag längtar tills den kommer ut så jag dör.
Jag längtar tills jag får min Edward också.. vart är du?

Nu ska jag städa bur, läsa och så planerar jag på att somna innan posbilen kommer inatt (den kommer vid 3-halv 4). Usch jag måste verkligen gå upp och prata med syster om att jag behöver ha hjälp.. det här funkar inte.
Godnatt
smackpuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback