Filmkväll med mina favoritpojkar! :)

Det blev som sagt filmkväll med mina favoritpojkar, Danne, Philip, Anton och såklart Annica. :D
Vi hyrde på deras tv, jättesmidigt. Det finns en massa filmer att välja emellan och så hyr man direkt till tvn, smart va!?
Det blev iaf rysaren "See the evil", hm den var inte så jättebra. Specialeffektarna var rätt kassa och så såg det rätt overkligt ut. Men den skulle kunnat vara rätt läskig ändå i ett kolsvartrum och om man var på "skräckhumör", men det var vi inte idag :) hihi

betyg, 2/5 pussar =)

Patrick är en väääääldigt snäll pojke för er som inte vet eller tror annat. :))))))) <3
Nu ska jag göra mig iordning och läsa... göra mig bered för ännu en sömnlös natt. När ska det ta slut egentligen?
aja.
godnatt
smackpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback