Emma goes pluggis :L

Nä nu har jag suttit här i timmar utan att göra det jag egentligen skulle jag göra. Jag ska skriva en bokrecention i svenskan om boken "Om jag kunde drömma". Jag har ju egentligen gått coh väntat på det i månader nu så nu är det dags att sätta igång och analyserna, åh jag älskar att skriva när jag brinner för det vi skriver om!
Hihi jag ska bli en plugghäst och jag ska träna på att sjunga för jag ska bli bäst i världen på allt. Visste ni det?:D
btw så kändes det väääääldigt bra att slå sönder den där blomkrukan, visa säger nog att det var omoget men jag säger att man ska göra sånt man mår bra av och jag har velat slå sönder något väldigt länge nu. :L

Nej bäst jag sätter igång med skrivandet nu Anton och Lovi borde komma hem om en halvtimme :)
Här är bildern från dagen :


världens snyggaste bild på mig ;) haha mitt nya linne ifrån hm som jag fick många fina kommentarer för, tack så mykt! :)
på bilder ser det dock ut som att den nedre "puffigare" delen är mitt fett som väller över. men det kan jag intyga att det är det inte :)


Sofia med sin fina nya tröja :D


Amanda :D och sen nattis i bakgrunden. ;)


Här får ni också en video som blondinbella tipsade om på hennes blogg. Här lär du dig hur du gör den kända "rosett-frisyren" som bla Lady Gaga och Paris Hilton har setts i :)

wooops nu kom Anton, Lovi och Malin hem (a) jag får göra svenskan senare.. typiskt. hihi
smackpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback