crash boooom bang :L

I onsdags var mitt humör precis som vädret, väldigt upp och ner! ;) haha


Lite tuff jag var med mina solbrillor ;)

På håltimmen blev det som sagt var hairspray, LOVE THAT MOVIE! <33
Provet på läroplanen gick väl ganska bra ändå, jag fick vara med JB haha
Sen så hade jag sång i 2 timmar och tio minuter, dom höll över mig en halvtimme :/ herregud vad ont i halsen jag hade sen. Man orkar inte sjunga så länge och så var jag på sämsta humöret också.. inge bra!
När jag kom hem så slog jag sönder en blomkruka igen.. det känns bra om ni är arga tycker jag att ni ska prova det! :L mohaha

Sen vid 6 blev det dansträning, det gick jättebra :D Alla var på bra humör och det gick helt enkelt kanon :D såhär ska alla träningar vara!


Marcus :D och John i bakgrunden.


Lovi :D haha

På kvällen blev det hey baberiba med Johanna, Patrick, Anton & Marcus.
"CIA air, om du vill ha ett finger i arslet" HAHAHAHAHA

smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

hahaha smyg fotograf? xD

2009-05-24 @ 20:05:27
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback