Bra start på veckan :D

Denna dag blev riktigt nice :D
På morgonen kom Jokke, han överaskade mig lite :P hehe fick bråttom in i duschen om man säger så. haha
Skolan var väl helt okej idag, bättre än på länge...


ÄCKLIG JÄVLA ORM, DEN VAR MINST EN HALVMETER OCH JAG SKOJAR INTE!

Vi skulle gå och köpa glass men aa vi fastnade här, Anton och Lovi kastade pinnar på den (eller petade på den) så den ringlade ihop sig och var typ beredd på att hugga sen började den slingra upp på trotoaren, då sprang och skrek Amanda och jag kan man säga xD haha


HAHA kolla gubben så högt upp han hade byxorna, jäääätte söt var han x'D<33


hubbabubba kan vara riktigt rolig :D


Nu ikväll har jag, Anton & Jenny varit ute och gått, runt sockertoppen men det en lååååååång omväg. Så det blev att gå gamla stugvägen och så... så det blev att vi gick över en mil xD haha
VI ÄR DUKTIGA :D


Jag orkar inte lägga upp massa mera bilder, men här är iaf en nordsvensk häst vi träffade på. Dom är så himla fina! (Är det någon mer än jag som tycker att det har blivit väldigt mykt hästbilder på senaste tiden? xD haha)

Nu ska jag ta mig en snabbdusch och sen drar Anton och jag till Anna för lite filmmys (a) Anastasie (a) hihihi
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: patrick

min mormor o morfar hade såna hästar förr :)

2009-05-25 @ 22:20:55
Postat av: Johanna

HAha, japps en massa hästbilder :D

Men de är ju så sööta :P

2009-05-27 @ 14:23:25
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback