Alla dagar kan inte vara bra.

Skooooola idag, trots att jag bara behövde stå ut i 3 timmar och en kvart så räckte det för att förstöra mig dag. Jag HATAR skolan, det är det absolut värsta jag vet. Man känner sig uttitat, dum och patetisk! Det gör ONT. Vet ni hur det känns att andas genom ett sugrör? Eller andas när någon sitter på din mage? Så känns det iaf hela tiden, som att någon håller om ditt hjärta och trycker.

Anton hämtade iaf upp mig direkt efter skolan och vi drog till simhallen och gymmade, crosstrainer<33333
Sen så simmade vi 40 längder (1 km), vi är hurtiga!! :D jag ska bli smal till sommaren kan jag lova er!
Nu ikväll har jag pratat med Busk i telefonen, han har tingat sin hund och jag ska få följa med när han köper den :D wiiie!
Jag har pluggat lite (måste dock plugga mer) och så har Viktor och Patrick och deras kompis kommit förbi och hälsat en sväng. :D
Det var jättekul för det var år sedan jag såg Viktor, okej då ngr månader. (a) men kul iaf :D


Stor diss till regn idag, igår var det sol. Menmen dåligt väder till dåliga dagar...

Nu ska Anton ha datorn så jag får avsluta kvällens sista inlägg.
hoppas lovi kommer till skolan imorn annars skiter jag i skolan!!
smackpuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback