En liten förklaring.

Jag vill bara be om ursäkta till alla som är runt om mig just nu för att jag är så fruktansvärt konstig.
Och ni ska veta att det är inte erat fel att mitt humör skiftar emellan sprudlande glad till ett psykfall med hörlurar i öronen för att slippa höra alla röster omkring mig. Därför tycker jag att ni förtjänar en förklaring.
Emma är inne i en deppperiod, den började för ngr veckor sedan och har blivit värre och värre. Nu vill jag att våren ska komma, jag hoppas att det vänder då.

Men det är inget att oroa sig för, jag överlever. Tack Busk för att du frågade hur jag mådde igår på gympan, tänk att bara den lilla frågan kan få en att känna sig sedd...
Tack för att Jokke finns i skolan och alltid smittar av sig av sitt goda humör.
Tack för att du kom till skolan idag Lovi.
Tack Jennie för att du sa att jag var fin i klänningen.
Tack till alla andra som orkar stå ut med mig dag ut och dag in, jag förstår det kan inte vara lätt :)

Usch och fy för sådana här perioder, det känns som att alla har kommit in i den. Det är den här förbaskat långa vintern.
Hålet i bröstet gör så ont, så fort man inte har ngt att tänka på gör det sig påmint. Är det verkligen menningen att det ska vara såhär?
Det enda jag begär av livet är att jag ska få skratta och känna mig lycklig. Då menar jag ett riktigt skratt, inget ansträngt skratt eller halvhjärtade leenden. Nono då menar jag ett skratt som klingar så högt att alla andra också börjar skratta, ett leende som gör smilegroparna så djupa att man märker dom tydligare än innan. (då menar jag inte att jag tycker om dom utan bara att dom alltid är som tydligast när leendet är äkta).
Nej nu får jag ge mig, nu ska det inte bli ngt "tyck synd om mig" inlägg. Men nu har ju iaf fått en förklaring!

Jag älskar er alla mina vänner som finns där ute och stötar mig, utan er skulle jag inte klara av någonting.
Ni är vingklippta änglar hela bunten och jag skulle aldrig byta ut er mot ngt i hela världen. För helt ärligt talat så måste jag ha dom bästa vännerna i universum.




SMACKPUSS<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Emma, du är super fin i den klänningen! :D

Men du ska veta att du passar super bra i alla klänningar - du är gjord för klänningar! :D<3

OCH jeans! (bara du kunde inse det själv)

lövyah<3

2009-03-15 @ 12:00:49
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback