stressigt.

USCH USCH USCH gånger 1000!
Nu känner jag igen den här stressen, inte den vanliga stressen jag brukar känna utan den andar stressen som jag hade en period förra året då det var väldigt mycket som hände på en gång. Jag hoppas verkligen jag slipper halsbrännan den här gången!

Iaf, idag hade jag först dansträning till projektet, det gick bra discodansen är klar nu, tror jag.,.? haha
Men hippie dansen går inte alls bra för mig, ngn mer än jag som känner sig helt vilsen på den?
Iaf, sen blev det hem en snabbis för att sedan åka tillbaka till lokalen och ha dansträning med The Dancesings, bajs vad kul det var! :D
Humöret var vekrligen på topp, jag var trött och så hade jag ätit precis innan vilken kan vara både en bra och dålig kombination, det beror på hur man ser på det. :L thaha
Alla var iaf jätteduktiga, nu kan nästan alla nästan hela dansen :) det var lite vi inte hann gå igenom, men det tar vi på nästa träning.

Fy jag borde egentligen inte sitta här, för på tisdag har vi ett jättestort prov på 6-12-åringen och jag har inte pluggat någonting! Jag har typ bara läst igenom nästan alla mina anteckningar en gång. Men förhoppningsvis så kan mer än vad man tror. Men grejen är att imorn så har jag dansträning till typ 8 så jag hinner nästan inte plugga ngt imorn heller. Usch jag vet vem som inte kommer kunna sova inatt!

Och inte nog med det så har jag ju börjat läsa boken igen också, jag hinner inte med allt och då blir det så att man prioriterar bort sömnen vilket inte är smart för då orkar man inte med någonting. gooooosh, snälla är det någon som kan uppfinna mera timmar på dygnet!!!??


snälla snälla snälla, kan ngn fixa det här armbandet till mig? (a)

wooooops, nu blev det världens längsta inlägg som vanligt.. Aja jag får väl sätta mig och plugga nu då.
Hoppas eran söndag har varit bra.
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback