It don't matter if you're black or white:)

Ja igårkväll blev det som sagt mys med lite folk :) och dom flesta vet ju redan vad jag tyckte om om bidraget som vann melodifestivalen, fy ***.
Så vi gjorde en musikvideo i protest mot den, jag tyckte jag tolkade henne ganska bra ;) HAHA
Den kommer inom snar framtid, tills dess så får ni njuta av det här fina collaget. mohaha


jag såg ut som en transvestit med blod peruk, målade ögonbryn, rosa kinder och svart eyeliner. HAHA
dom andra snyggona blev sminkade med svart ögonskugga på ena sidan av ansiktet, för bakrungdsdansarna hade ju svarta masker. hahaha

SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

Emma :O hon va ju bra hörre du <3

2009-03-15 @ 19:47:10
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback