förbannade skola!

Jaha igårkväll/natt så bestämde jag mig verkligen för att jag ska göra mitt bästa för att vara glad, hålla humöret uppe och bara skita i allt. Leva dag för dag.
Vad hände egentligen med "2009-förändringens år", NU FÅR DET VARA NOG säger jag bara! istället så är det väre än någonsing, men som sagt nu får det vara nog.
För jag vill inte hamna på botten igen, nu har jag haft årets psykbryt och jag hoppas att det aldrig kommer tillbaka igen.

Idag så har jag varit skapligt irriterad på schemaläggarna och anders. Vi slutade kl tio i 12 och hade håltimme till tio i 2, vi frågade Anders som vi hade efter om vi kunde få jobba hemma men nej, vi skulle tydligen göra frågor på lektionen. Så vi satt kvar i skolan och glodde. Sen när vi kommer till samhällen så gör vi nutidskryss och så får vi frågor som vi får göra hemma om vi vill. KUL DÅ! Frågorna gjorde man på typ en kvart och vips så var det nästan 2 timmar kvar tills jag började mitt piano. Fatta att jag kunde åkt hem vid 12 och kommit tillbaka vid 4..
Men inte att jag tänkte sitta i skolan sj :o Så Jokke följde mig en bit på cykeln.
Det var punka på mitt framdäck också, jag trodde bara Jokke skojade :/


planetens sötaste, har jag sagt det? :) btw så ramlade han ut på vägen (HAHA)

Iaf så jag åkte hem och bara i princip vände och bytte cykel då, så jag fick cpcykeln...
På pianot gick det ovanligt bra, som sagt så har jag inte haft den bästa koncentrationen den senaste veckan så jag hade inte tränat ngt. Men vi koncentrerade oss på ackord hela lektionen och Mimmi kämpade för att få mig slappna av och till sist så gick det.
"Du blir ju som en helt annan människa som sitter vid pianot nu", det var vad hon sa är jag lyckades slappna av :D wie!

När jag var klar möte Busk mig och vi cyklade hem till mig och kollade klart på Twilight, han skrev ett jättefint blogginlägg till mig på sin blogg (www.alexanderbusk.blogg.se) tack<3
Sen drog vi till gympan, där provade vi nya trampetten med barnen. haha den blev inte populär kan man säga, men när dom väl lär sig hoppa på den kommer dom upptäcka att den är mycket bättre! :)


jag och söta frida! :)

Nä nu måste jag återgå till pluggandet. Har jag sagt att jag älskar Lovi och att jag faktiskt blir färglös som en tås utan dig?



Jag tänker på dig, förlåt... </3 
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Aw vet du att jag är inget utan dig?<3

2009-04-01 @ 11:37:07
URL: http://fairytalelife.blogg.se/
Postat av: alexanderbusk

Den är grymt mycket bättre :O det är bara dom som inte har fått till det än ;)

2009-04-02 @ 16:49:56
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust! =)

2009-04-02 @ 16:52:20
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback