aooouutsh.

Jag är konstigt, det trycker mot hjärtat och det gör ont att andas. Det är dock bättre nu men ett tag gjorde det så ont att jag inte fick fram ett ljud.
Men som sagt det är lite bättre nu så jag kan iaf prata och andas normalt :D

Så det blir nog läsa en stund nu och sen sängen för min del. :) Jag har ju faktiskt en ganska jobbig men rolig dag framför mig imorn också. JAG SKA SOVA IMORN! Det har jag inte fått göra på flera veckor, gud vad skönt!


Min älskade vän Lovi, vad skulle jag göra utan dig?
Ibland så gör du mig verkligen så hila frustrerad, du är verkligen världens bäst och världens finaste.
Kan du inte bara förstå det själv?
Jag tror inte du någonsin kommer förstå hur mycket du betyder för mig, men hoppas kan man ju alltid.:)
Som när du var i Stockholm och jag kände mig så ensam :( som tur var så fanns ju Johannisen hemma :D
Iaf jag älskar dig Lovi Therese Eveline Nässén. <3

God natt allihopa och glöm inte komma och kolla imorn om ni inte såg oss idag, ni kommer inte ångra er :D
SMACKPUSS <3


Kommentarer
Postat av: Lovi

AW! att du inte kan inse hur UNDERBAR du är kannske?! :D haha vi är nog för lika du och jag!

Hoppas verkligen att du känner dig bättre babe!



JAG ÄLSKAR DIG SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET!

<3

2009-03-21 @ 12:09:19
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback