Vattenpipa. haha

I fredags var det en riktigt bra dag :D Vädret var underbart och efter skolan så drog jag, Lovi, Anton, Amanda och Erica till stan. Först blev det lite shopping, jag köpte världens sötaste klänning love it! Sen vid 5 tiden så drog vi till Amanda.
Hos Amanda var det supertrevligt, vi åt kebab och så rökte vi vattenpipa. Hm det ska jag aldrig göra om igen då jag mådde så illa att jag bara ville dö :o
Har du varit riktigt bakfulla någn gång? Så kändes det iaf, HEMSKT! Min mage är som sagt som den är..
Så det slutade med att jag däckade i Amandas säng och sov hela kvällen :o sorry guys.. men trevligt vare som sagt innan :D

Här får ni några bilder:


Lovis leggins sprack så hon sydde ihop dom :D haha söööööööööööt<3


snyggingen Anton i den finfina mössan xD haha


Här röker Lovi på xD haha


HAHAHAHA man blev precis yr i huvudet och det slutade med att jag fick sitta och hålla upp det för jag trodde jag skulle tappa det. Jag måste kolla upp vad som händer egentligen :o


HAHAHHA jag var tvungen att ta den här bilden xD förlåt Anton (a)


Amanda rökte också på xD hela kvällen. haha

Den bilden får avsluta kvällen :D jag var rodk inte vid medvetandet när det var mörkt ute xD haha
Hoppas eran fredag var bra :)
smackpuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback