synd om dig.

Usch allt känns så hemskt ibland, oftast den senaste månaden faktiskt.
Allt verkar vara helt som vanligt fast egentligen ingenting är som vanligt. Allt som jag älskar ryks ur händerna på mig och det känns bara som att jag inte behövs längre.
Det är bara det att jag märker ju hur beroende jag är av alla jag älskar nu, varenda minut måste jag ha någon att ägna min uppmärksamhet åt och aa.. Det är ju ingen som behöver mig på det sättet.

Säg inte att det kommer bli bra för det gör fortfarande lika ont som det gjorde dagen innan.
Varje dag vaknar man med samma klump i magen och får lägga sig med vetskapen om att du har ännu en sömnlös natt framför dig. 
Känslan av att någon kramar om ditt hjärta så det värker, eller att någon sitter på din mage så du inte kan andas ordentligt. Att allt är precis som vanligt för alla andra, för alla utom mig.

Hur känns det?
Det känns..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig Emma Hallberg<3

Jag finns här<3

För alltid du o jag, BFF!<3

2009-06-03 @ 23:07:40
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback