huvudvärk!

Jaanii, denna dagen var inte min favorit. Visst vi fick grillat kött i skolan, mattanterna stod utanför och grillade för fullt. haha söta är dom :) och på fotbollen ställde dom mig i målet, hallå vad tänker dom med? :o när john kom och skulle skjuta så sprang jag kan man säga x'D jag varnade dom iaf, jag sa att jag inte ville vara där :o

Sen struntade jag i matteprovet.. seriöst jag kunde ju inte så jag ska ta tag i den i höst. fy skämms på mig.
Erica följde med hem och vi svängde förbi Sandelius för att köpa med oss en kyckligmacka MUMS <3333
Sen fick jag ont i huvudet och har haft det HELA kvällen.
Efter kören drog Anton och jag till simhallen och simmade men det blev bara 20 längder för huvudet bara dunkade :(((
Sen drog jag Anton och Busk till Elin och kollade på yes man. grymt rolig film den måste ni se! :D


Jim Carrey är verkligen helt fantastisk!

Nu har jag knarkat huvudvärkstablett och hoppas att det går över. Jag hoppas också på att kunna sova inatt det vore skönt. Imorn så har Lovi och jag värsta grejen på gång, dock kan jag inte berätta om det förrän på lördag för i annat fall så kommer vi nog att blir lite hm vad kan man kalla det.... utnyttjade? HAHA x'D

Wish us goodluck.
smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback