Godmorgon!

Imorse vaknade man av att huvudet kändes för tungt och näsan var helt täppt, usch men duktig som jag är tvingar jag mig upp. Efter duschen så upptäcker jag sen att jag gått upp EN TIMME förtidigt, herregud vad trött jag blir på mig själv. Jag kunde ha sovit en hel timme till :( aja jag har hunnit tvätta mitt löshår nu iaf och så ska jag gå en sväng tror jag :D
Igår började jag också läsa "män som hatar kvinnor", den har inte hunnit bli så bra än mest jobbig, men så brukar det ju vara innan man kommit in i boken. Den ska tydligen vara jättebra :)


hittade en bild på mig där man ser hur min klänning såg ut. :) love it (a) dock är mitt hår förstört av allt regn på bilden och som ni kanske ser vad jag inte på bästa humöret.. men så kan det vara ibland. ;)

Önska mig lycka till på jobbet idag då (vi får hoppas att ungen inte menade allvar med att mörda oss :o haha).
smackpuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback