Dagen efter.

jaha, lördagen blev en riktigt slappis och tjockis dag.
Alla åkte hem vid typ 1-tiden så jag, Anton, Lovi och Dan drog ner till Lovis badplats och spenderade hela eftermiddagen där. Det blev två dopp, lite läsning, kortspel och så sov vi i nästan en timme. Helt underbart med andra ord!

Jag har också fått terapi för min basilskräck (emot min vilja dock), dan spottade på mig (jag spottade självklart tillbaka), Lovi snorade på mig och jag åt ett popcorn som Anton hade haft i näsan (jag visste inte om det). BLÄÄÄ!


Lovi hittade ett djur som vi blev helt facinerade av. haha

På kvällen sjöng vi, spelade gitarr, åt popcorn, jordgubbar och godis.
Vi tittade också på filmen "THE MIST" som var sådär.. den kunde varit bra om det inte varit så förbannat dåligt slut. Seriöst det förstörde hela filmen! :( Sen så skrämde dom upp mig jättemykt!
Dagen var faktiskt helt perfekt, jag vet inte varför men jag var så himla glad och skrattade typ oavbrutet hela tiden. :D

Ni är bäst!
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha.. så blir det när man försöker ge andra saker som man har gjort ngt med... man får tillbaka det ;)<3

Go Anton (A)

2009-06-29 @ 10:57:42
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback