Stugan med de bästa.

Jag har haft ngr underbara dagar ute i stugan med mina älskade kusiner Danne och Philip, älsklings-moster Annica och såklart min bäste bror Anton .
Jag skulle aldrig byta ut dem emot ngt i världen, det är såna som man kan skratta med för ingenting. Vi kan sitta och ha skittråkigt ändå så trivs man perfekt där man är.
Kortfattat kan man säga att jag älskar dem.

Vi har hållt humöret uppe trots vädret och babat på både morgon middag och kväll. Här är lite bilder.




<3


<3


öh alltså det kom ngr muppar till oss en kväll, det är alltså inte vi på bilden även fast de var ganska lika (a) haha


HAHAHAHA


kvällsdopp, nej det var inte så speciellt skönt. haha


posarn ;) men bilderna blev sjukt coola med inställningen "kvällsfoto", lite oskarpa i konturerna men kolla färgerna!


kolla skillnaden, här är inställning "auto".


Här leker Anton "bög-modell". haha


haha sööööt är han min bror :D

Det blev inte så jättemykt bilder.. Datorn är så seg så det tar 1000 år för den.
smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Först och främst ska du göra en diskrensning. Detta ligger på tillbehör/systemverktyg. Detta rensar alla saker som onödigt sparas i datan. Detta tar INTE bort bilder/musik/filmer osv.



Ta även bort program och annat du inte använder.



Efter det tar du en virusscanning (om du då har antivirus). För virus kan slöa ner datan. Ha de uppdaterat!



Om inte datorn skulle gå snabbare finns de ett tredje alternativ. "Diskdefragmentering". Detta gör att sakerna på datorn hittas snabbare och tar då inte lika mkt tid.

2009-07-11 @ 00:28:05
Postat av: rubina

vad harru för kamera :D?

2009-07-11 @ 19:11:47
URL: http://ruubina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback