Öland.

Ännu en gång så blev det ändrade planer, det var fullt i Västervik så nu drar vi till Öland lundegård tills lördag.
Det är en mysig camping som vi har varit på ett par gånger genom åren. De har både fin badstrand, studsmattor, studskudde, swimmingpool, lekpark och såna saker. Nära till köpingsvik också.
Jag har också många fina minnen därifrån med både kusinerna Molin och syskonen Stenberg. HAHA

- När Julia försvann och vi fick leta efter henne i spöregn
- När Julia köpte sockervadd och tvingade oss att äta
- När Anton fick prickigkorven på cyklopet xD HAHAHA
- När Philip och jag hade vattenkrig med pappa och patrick
- Anton ifrån Skåne (var det på den här campingen Johanna och Julia?)
- När jag tappade mitt örhänge i polen så örat blev infekterat och ploppen växte in i örat.


Listan kan göras lång. :)
Men fy vad svårt det är att packa, jag har med mig hur mykt som helst. Sex par skor minst 6 klänningar, typ 10-15 linnen, ett x antal shorts och kjolar. Herregud.
Jag antar att jag kommer bli tvungen att hoppa studsmatta nu också, great (y) jag har inte gjort det på 2 månader och tio dagar.



Glöm inte bort mig nu de här dagarna.
Tack till sköldpaddan förresten.
Ha det bäst de här dagarna nu och sakna inte sönder mig, hihi.
smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback