Morfars 70-års kalas!

Det blev ett riktigt lyckat kalas igår, alla morfars syskon var där men det kom inte alls så mykt folk som jag trodde. Vi var väl kanske 35-40 pers tror jag. Det gick skitbra att sjunga och spela, förutom att jag hittade inte stämman på broken stirngs ibland och så sjöng jag fel text på fields of gold (det märke ju dock inte publiken), sen tappade Lovi bort sig en gång på du får inte men det var inte så konstigt eftersom det regnade och jag var tvungen att hålla i alla noter så de inte blåste bort.

Vi hade iaf sjukt kul vid vårat "VIP" bord, HAHA. På kvällen kollade vi också full ffrys och grillade så vi kom hem typ halv 1 .
Jag fick och träffa Danne och Philip som kom hem från Loftsdalen, jag har inte sett dem på nästan 2 veckor så det var jättekul. :D wie!

Här kommer ngr bilder.


Morfar fick nya trädgårdsmöbler av oss (mamma +2 syskon med familj och sen Marry).
från vänster stående: tesa (min morbrors fru), Annica (min moster), jag, Lovi.
sittande till vänster: Anton och Matilda (kusin)
sittande från höger: Marry (morfar nya) och Linua (kusin)


Kolla vad glad han blev när vi kom sjungandes på flaket med hans nya möbler :D hihi
grattis morfar, jag älskar dig<3


morfar och min morbror Sola (torbjörn). :)


Bärsa (morfars bror), Ulla (morfars syster som är typ roligast i världen) och Elsie (morfars syster).


Ulla och Annica :D <3


Ulla och morfar. :)


morfar och marry skålar, de är så himla söta tsm!


Elisie (morfars brors fru) och Sitxten (morfars bror).


skål :)


från vänster: sture (morfars bror), inggerd/gittan (fru till ngn av morfars bröder, hon har en tvilling så jag ser inte skillnad på dem :$), bengt (morfars bror), den andra tvillingen, evert (morfarsbror.


Anton och jag :)


Lovi, jag och Farmor :D <33333333


Här står vi och ska sjunga. :L
Låtlistan:
~Broken strings-  Anton & jag sjunger Lovi spelar.
~Fields of gold- jag sjunger Lovi spelar.
~Du får inte- jag sjunger Lovi körar och spelar.
~Wherever you will go- Anton sjunger och Lovi spelar.
~Starkare- jag sjunger och Lovi spelar.
~Hallelujah- alla sjunger och Lovi spelar. :)

Jag håller på att fixa videos men datorn är så seg att de längsta filmerna verkar inte funka. :( ska se om jag kan fixa det.


Lovi och jag. :) man blir så "snygg" på kort när man sjunger. ;)


the "VIP-table", haha det blev bara mer och mer folk som samlades vid vårat bort, herregud vad kul det var xD överenergi till max kan man säga!


mamma och morfar :D lika? jaaaaoouu kolla ögonen. :)


vi tyckte tårtorna var skapligt goda (y), synd bara att hela släkten vräkte i sig allt xD haha de åt som bara den!


bästaste Annica!<3


Ulla och morfar :D


DANNE och PHILIP kom som sagt på kvällen och såhär mykt hade jag saknat dem! :D<33333333333


måste också passa på och säga grattis till Anton och Lovi som ska bli föräldrar snart till varsin unge. De blev på smällen igår, tror det var ngt konstigt i deras mat. haha xD


jag och gitarren (a)


haha hemresan blev lika galen den xD Ulla kan man verkligen skratta ihjäl sig åt xD Lucas satt också i baksättet!


HAHAHHAHAHHA den här bilden får avsluta kvällen xD sjukt kul var det. Ulla ser livrädd ut på bilden!

Tack för en trevlig dag allihopa :)
smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Jaa tack för en jätte rolig dag! hiihi

Och tack, barnet lär komma ng gång i mars. xD<33

2009-07-24 @ 21:48:05
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback