Lördag.

Shabo var verkligen den sötaste hunden jag har sett i hela mitt liv. Som ett litet gosedjur!
Så fort jag tagit en bra bild på honom med kameran så lovar jag lägga in den:)

När jag kom hem hämtade Anton, Danne och Philip mig och så drog vi till stugan.
Där blev det grillning, bad, flum och sen byggde grabbsen på kojan.. haha eller de fixade mest virke och tro det eller ej jag hjälpte faktiskt till lite. Med både yxan och sågen.


simning till stenen :) det ska bli en av våra träningsmetoder i sommar.


snyggingen Anton :)


Daaaaaaaaanne :D


Anton :)


Jag och Philip :D folk säger att vi är lika, vad tycker ni?


morfar och Marry :)


vackert.


favorit bild.


ett fint litet collage som Antons lyckats pussla ihop får avsluta inlägget :)

puss till mina älskade kusiner.
smackpuss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback