Grattis pappa!<3

Idag fyller min goa-glada-pappa år. :D (ursäkta ögötskan men jag tyckte att det passade in när man pratar om honom xD haha).
Av oss fick han lite kläder och sen en ring man öppnar flaskor med. ;) mohaha

Iaf dagen började med en promenad runt sockertoppen mellan kvart i tio-halv elva typ. (efter vi sjungit för pappi såklart)
Sen blev det dansträning med Lovi, Marcus och Hanna. Vi är sjukt duktiga och jisses vilken träning man får. hihi
Vid 5 kom släkten, eller vi var inte så många för rätt många var iväg på semester och liknanade. Men det var trevligt.
Jag höll tal till pappa (a) HAHA
Sen så sjöng jag lite och Lovi spelade. Men det var precis efter maten så jag började skratta hela tiden.. så typiskt mig!


jag måste säga att ibland är pappa lika knäpp som jag.. han har nog också STAMP. :)

Nu måste jag sätta igång och packa, kl 7 imorn drar nämligen våran familj och Danne, Philip och Annica iväg till Göteborg :D
WIIIE det ska bli så himla kul, vi har lånat våra släktingars bil också så vi ska åka alla tsm i en bil! Hihi
Iaf imorn ska vi gå på stan och shoppa och sen gå på universeum, på kvällen så ska vi basta och bada bubbelbad på hotelletstak våning. Skapligt lyx.
Hela onsdagen blir det Liseberg :D

Jag hittar nog ngn dator på hotellet jag kan blogg ifrån ;) jag tänkte iaf hinna med ett inlägg imorn innan vi åker, hjälp jag kommer behöva gå upp kl halv 6! Frågan om det är ngn ide att gå och lägga sig? :o
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback