Emma is back!

Nu är vi hemma från våran 6 dagar långa resa, tis-lördag spenderades på Öland. Vi fick ngr riktigt fina dagar. På lördaegen drog vi ner till en gård ett par mil söder om Kalmar, det var ngr bakanta till grannarna som bodde där och det var jättemysigt. Världens finaste hus och sen hade de en golfbana som vi fick spela på gratis :L mohaha, somliga har tur!
Mamma har fotat som en galning och fyllde minneskortet efter typ 3 dagar, så hon har fått radera onödiga kort hela tiden. Galning! Jag kan dock inte lägga ut så mykt kort här eftersom jag inte får lägga upp familjen x på internet. haha
Men här får ni lite bilder iaf :)


jag posar vid stranden.


Fördelen att åka med småbarn är att man kan leka i lekparken hur mykt som helst utan att ngn tittar konstigt. haha (y)


här ibland alla stenar så bodde det två st minkar/illarar (alla säger olika, jag tror fortfarande på iller!), de var sjukt söta och när de simmade i vattnet hann Anton ifatt den ena och klappade den :D


Här ligger jag och posar (eller inte) i sanden. haha Ursäkta bilden men här ser ni hur min bikini från nelly ser ut. :)


Anton och jag i Köpingsvik :)


Skip-bo användes flitigt kan man säga!


Mamma & Anton i Borgholm. <3


jag i Borgolm med min nya klänning från Bikbok, fin men väldigt varm en skön sommarkväll.


min oerhört vackra mamma. <3


fin bild tagen av P i Borgholms hamn!


fin bild tagen av P.


fin bild tagen av P.


fin bild tagen av P.


min snygging till bror på stranden. :)


här nördar jag min bok "flickan som lekte med elden", läste ut den på hemresan idag och måste säga att den var fruktansvärt bra. Man kunde inte sluta läsa, mykt bättre än den första boken "män som hatar kvinnor". Den här är spännande rakt igenom. Läs boken! :)


Han är ju bara för snygg.


hopp :)


Marry, mofar & Ulla (lucas också förstås) kom ner på fredagen och stannade över natten :)


den klassiska Emma-posen.


öland med sina väderkvarnar :)


Här är gården vi var på i Skepparby eller ngt sådant. det var iaf världens finaste hus. det luktade frukt-tuggummi i hela huset, det lite negativa var att de hade en katt och jag blev hyperallergisk. Jag brukar inte reagera så ofta men nu fick jag ta både tabletter och ögondroppar.. typiskt.
Aja vi fick spela golf på golfbanan, fett kul och så grillade vi och myste på kvällen. de hade ett helt musikrum. Jag skulle ha kunnat sitta där hela kvällen om det inte vore så att A och E ville att jag skulle köra skip-bo med dem. hihi

Aja resan var på hela taget helt okej, saknade dock Lovi och fam Stenberg. Det är tomt utan er.
Hur har eran vecka varit?
Smackpuss. <3


Kommentarer
Postat av: Lovi

Åh vad mysigt det ser ut! Grrrr.

Jo då men min semester var iaf skön, inte lika fint väder som er tror jag..men men aja två dagar på beatchen iaf.



PUSS PÅ DIG DIN SNYGGA JÄVEL!

obs. loooove the new dress

2009-07-20 @ 01:16:01
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback