Busy night.

Ikväll har det varit lite fullt upp och hänt lite allt möjligt.
Mamma tog typ 86 kort på mig och självkritisk som man är så är det bara ca tio st utav alla kvar. Jag gör mig verkligen inte bra på kort!
Iaf så har vi troligtvis hittat en bild som jag ska ha till bloggen så nu ska Lina bara fixa den så har jag sen ett nytt bloggutseende. :D wiie!

Anton har också köpt en bil, grattis! Det är Emelie och Jennies gamla och han är typ överlycklig,
Jag fick också veta att vi kanske ska åka till lysingsbadet nästa vecka med la familia, det betyder att Lovi kan följa med då och då blir i alla fall ngt som det var förut. Jag är typ överlycklig nu!

Har ni också tänkt på hur mykt ljusare mitt hår blivit?



1. Färgen jag har nu, nr 3 är färgen som jag hade innan jag lade i lite slingor. Gud vad solblekt det har blivit!
Nr två är i slutet av 2008, då var håret långt, blont och så hade jag lugg! Vad tycker ni om det? Dock så är det hårförlägning (isatt med tejp).

Nä nu ska jag spela gitarr så jag säger nog godnatt nu :)
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback