Bääääääää!

Ändrade planer, det blir linköping imorgon istället. :)
Idag har jag mest legat och läst i fortsättningen till "män som hatar kvinnor", den heter "flickan som lekte med elden" och är jättebra. Jag tycker redan nu mykt bättre om den än den första boken.
Sen har jag spelat gitarr.


min fina gitarr <3

Ikväll blir det att vara med mina sötnosar till grannar, troligtvis sover de över med oss i husvagnen också. hihi
Det blir tacos och så ska jag få en gitarrlektion av Per, skapligt snällt!
Iaf jag Anton och A åkte ut till morfar för att hälsa på fåren för en stund sen. De var helt sjuka, de låter as roligt HAHAHA


skapligt rädda vi blev här xD så fort man lät som ett får så kom alla springandes. HAHA
dock blev fåren lika rädda som oss så vi sprang åt varsitt håll. mohaha

Nej nu blir det mys.
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: lena

haha, kul får-film ;D får är läskiga ibland... O.o

2009-07-11 @ 19:09:28
URL: http://lenajoelsson.blogg.se/
Postat av: Lovi

HAHAHA är det du som låter som en lam unge först eller? :D:D hihi

2009-07-12 @ 10:54:15
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback