Tjaa !

This is Lovi speeking....

 

Uppdatering om Emmisen:

-Emma snorar och hostar som ett dagisbarn (Sen om hon smakar lite av det goda vet jag inte men jag ska ta reda på mera info om det)
-Hennes feber ökar fort och hennes feber mäter nu 39 celsius
-Men hon är possetiv och ville iväg till skolan imorgon. Där sa jag STOPP! Lilla fröken bli frisk först (Det beror absolut inte om ryktet om att det ska vara tårta imorgon i skolan som jag sa så) nää då så taskig är jag faktiskt inte..... xD

 

Fast jag tror Emma lider utav en annan sjukdom med. BLOGG FEBER !
Hon sms mig vid 11 inatt och frågade om jag skulle kunna göra ett blogginlägg åt henne för hon orkade inte.
thihih jisses alltså, ;)

 

 

Så vad ska jag hitta på nu när jag har makten ?........
hmmmmmm.....


Det får bli denna fin fina video! :D thihi


HAVE A NICE DAY EVERYBODY!! OCH JAG TROR JAG SKRIVER FÖR ALLA NÄR JAG SÄGER
"EMMA BLI FRISK" NU ! :D

Massa pussar till henne ! <3

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Tja tja! Intresserad av en enkolums bloggdesign? Kom in till min sida! :)

2009-01-29 @ 14:19:43
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback