studiedag :D

Idag har varit en riktigt bra dag, för idag var det studiedag! :) 
Men en sak fattar jag inte, varf heter det studiedag när man ändå bara sover halva dagen och umgås med bästisarna? :D thaha
Det kan vi ju alltid skicka in till rix morgonzoos "våga fråga".

Iaf idag blev det mys med Johanna och Lovi, vi lagade mat, kollade tv, jag tog kort på dom (kommer senare) och så fixade vi bild till Johannas blogg (www.thisjohanna.blogg.se) jääääääääääääättefin, har dock inte sett när den är helt klar än men det jag såg var supersnyggt :L

Gympan idag gick bra, det var jättengr barn i lillagruppen så det var lite lugnare ;) i stora var det lite fler än förra gången som tur var, haha.


Nu sitter jag hemma hos busk och skäms....
Mamma ringde nyss och frågade vart jag var, så jag sa att jag var hos Busk (anton är hos morfar och skulle hämta mig när han kom hem). Men då visade det sig att Johanna var kvar hemma hos mig och väntade på mig... FÖRLÅT tusen gånger om jag trodde verkligen du hade gått hem!
Jag ska gott göra dig! <3


btw, på lördag ska jag Lovi & johanna ha pyjamasparty, fatta MYS!
jag älskar er<3


sen måste jag ju också tala om att min vän Alexander är jääättesnäll, jag får nämligen smaka choklad av honom :D
och låna hans dator så jag kan blogga :L thaha

detta är världens sötaste hund, jag ska få en sån ngn dag :L



IMORN ÄR DET FREDAG :D och det är världens bästa dag för då slutar man skolan och har hela helgen framför sig! :)
Då blire att umgås med Marcus & Lina :D

puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Lovi

SNACKA OM ROLIGAST VI KOMMER HA PÅ VÅRT PJAMASPARTY!!!



Älskar er tjejer!<3

2009-01-23 @ 18:59:56
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback