När jag hör din röst.

Såklart vill ni höra min favorit del utav även den här boken, dom är verkligen så vackra att man vill gråta över det! Så det är bäst att du hämtar näsduken för här kommer det:

"Inte för att det spelar någon roll. Om du stannar behöver jag ingen himmel."
Han reste sig långsamt, pressade handflatorna mot mina kinder och såg djupt in i mina ögon. "Föralltid", sa han med svag röst.
"Det är allt jag ber om", sa jag och ställde mig på tå för att kunna kyssa honom.

:')


JAG VILL SE TWILIGHT, var det bra kvalitet på filmen du fick av Jocke Lovi?
btw, tack för det supergulliga inlägget du skrev till mig i onsdags <3


Jag har gått och klagat på att hans utseende i filmen inte går att mäta sig med hur han beskrivs i boken. Det tror jag faktiskt inte att någon kan. Men jag har googlat och hittat massa bilder från filmen och han är faktiskt förbannat snygg i filmen!

Kommentarer
Postat av: LOVI !!!

Jaa men den filmen jag fick av jocke var bättre än den jag hade hemma :D <3 till han.

Men åå det var så lite så... thihi



Visst blir han snygg i filmen ? Ååå Hans BLICK alltså is to die for !!!!



^^

2009-01-30 @ 15:40:52
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback