Jag älskar helg!

Igår hann jag inte med att blogg, sorry guys. Så det har hänt rätt mykt men för att inlägget inte ska bli allt för långt så tänkte jag att jag skulle lägga in ett collage från gårdagen, som sagt en bild säger mer än tusen ord! :))
Färgade håret på nathalie, kollade massa gamla bilder, Hanna & Busk kom också på kvällen, kollade lets dance och sen blev det lite filmsnuttar och massa mera! :D
Kan säga att det var nog en av dom bästa kvällarna på länge, fy satan vad Lovi och jag garva :D Sen låg vi uppe och pratade till kl tjugo i 4 (a)
Samtalet började med, "ska vi dra på steron" och avslutades med "lev alla dagar som att den vore din sista" :D snyggt avslut!

iaf här har ni ett smaskigt collage!


Stort tack till er<3




Ikväll har jag iaf tillbrigat den mesta tiden hos Hanna med Busk (efter att ha pluggat i ca 3 timmar) :D
Vi sjöng singstar och spelade typ gitarhero fast man kunde spela trumor och sjunga till också, jätteroligt! Så blev det ju också körslaget, tråkigt att wells kör åkte, dom var jätteduktiga!
Iaf, nu kommer lite bilder från kvällen :D


Vi fick mumsig fruktsallad! :D


sööööööööööööta Hanna!<3


Mindre snygg bild på mig :D HAHA


Busk skulle ta kompisbild på oss, kortfattat sa han att Hanna hade tagit
sönder min dock som jag älskade och jag hade inte gjort henne ngt. Vi
skulle visa våra känslor på bilden och det slutade såhär :D thaha


sen skulle vi ta kort när jag headbangade :D HAHAHA


Hannas sjukt fiiina ögon :')


Emma goes trumis ;)


sööööötast ever!


Den bilden får avsluta, har tyvärr ingen bild på Busk men ni vet ju hur han är.
God natt på er!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut jätte roligt :) skulle bara säga att jag har skaffat en ny blogg nu ;) puss

2009-01-18 @ 01:03:41
Postat av: Lovi den snygga ! ;)

Hahah aah vad kul ! :D





För att göra ett långt inlägg kort..

Jag Älskar Dig!<3

2009-01-18 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback