I'm baaaaack :)

Heeeeello everybody :)
Efter 2 st rent ut sagt hemska dagar så har jag äntligen tagit mig upp ur sängen! Det känns som att jag inte har sett solljus på flera veckor och blev nästan bländad :L haha
Hur länge har det varit snö egentligen?
För tillfället mäter febertermometern endast 37.9, men tyvärr av egen erfarenhet så vet jag att när jag vaknar och så har jag alltid lägre temperatur. Igår vaknade jag lixom med 37.5 och sen vid typ 6 hade jag 39.3 :/ FY jag var helt död.
Jag vill säga tack till min UNDERBARA mamma, hon ställer verkligen upp. För när man är sjuk så tycker man fruktansvärt synd om sig sj och känner sig nästan som en 5 åring, så då är mamma väldigt viktig. :)
Eftersom jag knappt inte ätit ngt på 2 dagar så åkte pappa och köpte choklad till mig och Anton igår, det var gott men som sagt jag orkade typ ingenting xD haha
Jag tror också jag har hostat sönder ett revben :( näädå men det knäcker i det när jag hostar..


bilden är på mamma och mig när jag dansade bal med Viktor i våras :)

Igår så läste jag ut boken, jag säger bara ge inte upp hoppet om det. även fast den är sjukt deprimerande typ hela så väger slutet upp den. Så nu väntar jag på att Lovi ska vakna (hoppas INTE hon har åkt på influensan också!) så hon kan tala om för mig vad den tredje boken heter :) jag är helt beroende! läste 323 sidor igår (a)

jag vill också tipsa om det typ roligaste programmet i hela världen "Sveriges värsta bilförare" HAHAHAHHAH
Till och med jag skrattade då, jag menar inte att jag inte brukar skratta för det gör jag typ hela tiden fast när jag är frisk :)
"Stanna för kärringen i päls" HAHHAAH det måste ni bara kolla in. Jag hittar tyvärr inget klipp men jag ska nog lägga in första gången jag övningskörde sen :D men om ni vill se klipp finns det på www.tv4.se


Ikväll blir det lets dance och plankstek, håll tummarna för att jag har matlust (y)
nu ska jag kolla på nanny mcfee med Anton.


PUUUUUUUUSS<3

Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

Krya på dig! <3 fin bild på dig och din mamma btw :D

2009-01-30 @ 21:13:35
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback