Goooood night everyone :)

okej, ett mål jag har det här året, jag säger inte att jag kommer klara det men det är ngt som jag verkligen vill.
Det är att bli av med min sprutfobi, jag vet att jag aldrig kommer bli bästa kompis med sprutorna men jag vill iaf kunna ta en.
Lite saker som kanske kan hjälpa, jag ska ta hål i naveln (när jag blivit 18, jag vet jag vet men säg det till mamma) och sen så funderar jag faktiskt ärligt talat på att tatuera mig :o alltså bara ngt litet, jag vet bara inte vad, det måste vara ngt perfekt ngt som jag ska kunna leva med hela livet. Men som sagt inget bestämt. :)

Ngn som har ngt tips på hur man blir av med sprutfobi?


iaf efter att ha blivit terroriserad av Lovi hela kvällen (HAHA) så säger Emma godnatt (:
Imorn har jag bestämt att det ska bli världens bästa dag! :D



Dröm söööta drömmar (: <3


okej inget slår den här bilden, den är "Fabulous"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback