Godmorgon eller.. Godmiddag :)

Det är lördag idag och Emma har sovit ändå till kl tio i 12 och inte gjort ett dugg vettigt :D
Fast vet ni vad, jag bryr mig inte! :D Gud vad skönt det har varit, jag har bakat scoones till mig och pappa GOTT, sen har jag läst i boken "Om jag kunde drömma", sjukt bra. Tack Lovi för tipset! :)
Nu ska jag fortsätta med mitt slappande med att kolla på film och äta min scoones! :L

Här har ni en jäättefin låt med Jonas Brothers (faktiskt enda låten med dom som jag har fastnat för).



Hoppas ni mår bra, jag längtar till ikväll :)
Bloggar lite seriösare senare, haha kände att det här blev lite flummigt. ;)


puuuuussipussar<3

btw, Lovi jag har också fått läsarrekord :D tack för ännu ett tips ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

vad ska du göra ikväl?

2009-01-24 @ 14:03:31
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback