Godkväll på er! :)

Hur har eran dag varit?

Min dag har varit en helt okej slapp dag. Tittade på Sagan och de två tornen med mammi imorse, riktigt bra filmer alltså!
Efter det blev det en promenad runt socketoppen vilket jag inte rekommenderar, det är isgata hela långa grusvägen.
Ja och vem ska då ramla om inte Emma? haha Det är så hiimla typiskt mig!
Aja kunde inte annat än att skratta åt det.

Sen blev det Annica hela eftermiddagen/kvällen, hon skulle egentligen ha klippt mig men hon hann inte. Kan bero på att hon klippte Anna, mamma, Marcus & Nina :) Så då blev det top model, dock repriser men sjukt bra!

Nu ska jag börja plugga på ett prov som jag har imorn, så hiimla bra planering! goooosh, wish me good luck! :)



God natt och puss på er :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback