2009 - Förändringens år!

Det här året ska jag verkligen kämpa för att göra till det bästa, både för mig själv och alla mina nära och kära.
Förra veckan när jag och Lovi inte kunde sova låg vi uppe och smsade till ca kl 3(?), iaf vi har kommit fram till att från och med nu ska vi verkligen göra det bästa av livet.
Vi ska testa på nya saker, inte slösa bort dyrbara dagar på att vara olyckliga. Vi kan klara vad som helst bara vi vill och verkligen försöker. Vi ska kämpa för att få våra drömmar att gå i uppfyllelse, skita i vad alla andra tycker!
Vi ska bara vara oss själva, vi ska ut och finna lyckan!
Och jag vet att vi kommer hitta den någon dag, jag önskar bara att alla som går runt och är olyckliga kan komma till det stadiet som jag kommit till nu. Det känns verkligen som att jag kan klara vad som helst!

Några av dom saker jag gjort:
-ringt till Telia kundtjänst (tro mig det är ett stort steg TELEFONFOBI)
-snackat med sytanten (världens sötaste) fast jag egentligen inte vågade. haha
-jag ska nu börja på gym (vågade inte förut pga vikten och så)

Den här listan kommer att bli lång, som Lovi sa "Man blir rädd när man tänker tillbaka på vad man har gjort, för det är ju fan ingenting", det ska det bli ändring på nu. Vi ska göra våran High School tid till den allra bästa!
Jag ska ut och se världen och visa den vad jag går för, för jag vet att jag och alla ni där ute kan!
Jag ska också börja satsa mera på skolan, det har kommit i kläm alldeles för länge.
Så mina två nyårslösten:
-Finna lyckan
-Satsa mer på skolan

Jag hoppas nu att alla olyckliga där ute försöker torka era tårar, för sen kommer ni ångra allt ni inte gjorde medans ni hade chansen. Ni är alla unga starka och fina på erat egna sätt och alla har någon som älskar en. Oftast många flera än vad man själv tror!
Jag har världen BÄSTA familj & vänner  i hela vida världen och jag vet att om jag gör något fel eller misslyckas har jag alltid dom kvar. Ni är verkligen det dyrbaraste jag har!


Ta för många foton, skratta för mycket och älska som om du aldrig blivit sårad, för om du så bara grubblar i 60 sekunder, är det en minut av för evigt förlorad lycka



Så jag ska göra 2009 till förändringens år, jag ska torka alla tårar och leva varje dag som att den vore min sista!
Vad ska du göra?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Emma! Helt rätt inställning!

Go for it girl <3

Vi finns här för dig, alltid :)

2009-01-13 @ 17:17:25
URL: http://sofiiafriidberg.blogg.se/
Postat av: Lovi

Klart att "dator-j*veln" ska lägga av just när jag hade skrivit värsta redogörelsen för hur underbar du är och hur RÄTT VI har det !

Inget ska kunna stoppa oss nu, nu är vi påväg ut i stora världen tillsammans! Vi ska finna lyckan, äventyret, kärleken och oss själva.

Tänka alla dessa år vi har slösat bort på att tänka illa om oss själva !



VI KLARAR DET !

Föralltid vi två !



JagÄlskarYouTOBabe<3

2009-01-13 @ 17:33:44
Postat av: Malin

2009 is the year made for sucess (Y)

2009-01-13 @ 22:59:01
URL: http://theoccasion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback