You can't live with them, but you can't live without them... hm

Jag har haft mysigaste kvällen med mina älsklingar, Lovi, Anton, Malin & Hanna. Det blev inte mykt dansträning som det egentigen var tänkt men det blire skärpning med imorn! :)
Skulle bara säga att Malin är en av dom bästa personerna i världen och ingen är värd dina tårar. Vi älskar dig gumman och vi finns där för dig i alla lägen<3
Seriöst men alla killar verkar ju helt störda i huvudet (inte alla men många som jag har träffat på, jag har dock träffat massa underbara prickar också så ta inte åt er)!
Jag fattar inte hur fan rent ut sagt man kan behandla någon som man tycker om så mykt så illa.

Fast nu är jag och Lovi trötta så det blir sängen nu, vi ska upp tidigt imorn för vi har dansträning kl 11.... haha


aa men lite snygg bild från 15 februari 2008 :D över ett år sen haha! (jag kom ihåg datumet för det stod på bilden haha)


Det här är också ne gamal bild, misstänker att Anton kommer bli arg för jag laddade upp den här (han har inget vax), men den smällen får jag ta ;) dom andra på oss tre vad nämligen suddiga haha

SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Patrick

vet att jag är lite störd i huvet.. men jag försöker att inte va det hela tiden :/

2009-02-28 @ 01:46:23
Postat av: malin

jag älskar er så otroligt mkt, tack för igår, ni hjälpte mej på bättre tankar <333

2009-02-28 @ 10:42:56
Postat av: LOVI !!!

Aw I love yah guys ! :D<3

2009-02-28 @ 14:32:13
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback