vart tog kamerakabeln vägen?

Jag hittar den inte och jag blir galen! :o Här har man för en gångs skull tagit en "dagens-outfit-bild", men nej då är kabeln borta. Det får väl bli senare då antar jag..

Det här har nog antagligen varit den värsta dagen på hela terminen, fy ***. Ärligt talat trodde jag aldrig att den skulle ta slut!
Ann stog och pratade hela första lektionen i arbetsmiljö och säkerhet som är bland det tråkigaste jag har varit med om (förutom musikteori och matte b), sen så hade vi förskola skola fritidshem och där är jag redan klar med allt så jag fick jobba med bild och form, jag skulle göra en ekore men den såg ut som en kanin :(

Efter lunchen så var det svenska b, då var våran sal dubbelbokad så efter en halvtimme ungefär hittade Annica ett annat klassrum. Jag klagar inte, vi slapp ju en halvtimme :) Men svenskan var inte så tråkig iaf, vi satt och asgarvade typ hela lektionen men jag blev ändå klar med allt :D till skillnad från Sofia HAHA man skrattar alltid lika mykt med henne i närheten!

Samhällskunskapen var inte heller så tråkig. :) Vi gjorde nutidskryss och det är inte så kul för jag är verkligen sämst på det! haha
Okej här kommer det, ni får kalla mig dum i huvudet om ni vill, men jag tycker faktiskt att samhällskunskapen börjar bli intressant nu.. Jag fattar nämligen lite mera än förut och jaa, det är kul helt enkelt :)

Pianot gick kanon, mimmi är verkligen bäst. Hon litar på mitt musiköra så nu har jag att ta ut egna noter till Bella's lullby i läxa eftersom dom som jag hittade på internet inte stämde. Jag har 2 kompläxor, I just wanna be with you och sen ngn mera ifrån pianoboken. Och så har jag 2 notläxor. Ojojoj, det var inte så lite inser jag nu. Men det ska jag klara!:)


jag hittade kablen, koral färgat linne från Gina (vem älskar inte färgen koral?) och så bestämde jag mig för ovanlighetens skull att äckla mina klasskamrater med jeans :D näärå men det blev jeans till iaf.

Nu ska anton och jag ha dansträning och kl är redan tjugo över 5, kl kvar i 6 måste jag iväg till gympan. suck hur orkar jag egentligen?

SMACKPUSS <3


Kommentarer
Postat av: LOVI !!!

DU ÄR SÅ SNYGG BETTAN!

AND I LOVE YOU!



hoppas inte det dära missuppfattas! :S

haha men vi är ju trotts allt gifta! ;)





<3

2009-02-24 @ 19:22:50
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback