Onsdag.

Idag har vi haft en riktig informationsdag, mycket prat, brainstrom och så lite balkandans på det. Vi har bland annat börjat prata om vår slutproduktion och Thomas hade en grym idé men vi får se vad som händer. Vi fick även varsin monolog utdelad som vi ska jobba med i 3 veckor. Det ska bli läskigt, dels för att jag aldrig arbetat med det, dels för att man är helt själv på scenen och dels för att de är så långa. Men det är bra att vi jobbar med det för det är något som jag måste lära mig. 
 
Nu i eftermiddag har jag städat rummet, packat (åker hem hem i morgon och tar 1 veckas lov), sjungit och nu har jag suttit i 2,5 timmars på Tobbe och Annas rum på pysselkväll. Jag har målat ett "konstvärk", folk har målat, jammat, målat kläder, målat lakan, fixat bilder och ätit nyponsoppa med glass och mandelbeskvier. Vi har haft det helt underbart med andra ord! 
 
 
jag fick inte med alla men här har ni några av alla muppar ;)
 
 
Trackback