Skidor, dans, inflyttningsfest och lite till :)

Igår vart det en väldigt lång dag men rolig :D
Vi gick och lade oss sent och därför trodde jag att jag skulle sova typ halva dagen, men jag väcktes av mina drömmar redan kvart över tio. Jag bestämde mig för att gå upp för jag ville inte drömma igen.

Johanna var snart uppe hon också och vi drog till golfbanan och åkte skidor :D JÄTTEKUL, första gången den här vintern. Det var jättebra glid i spåren och fint väder. Synd bara att solen inte ville kika fram lite mera. (:
Johanna ramlade två gånger i rad när vi var inne på vårat andra varv xD haha "och jag som trodde att jag skulle klara mig" säger hon surt. Du är söt! <3

Ni får ursäkta mig, men det fanns ingen bättre bild. Johanna är lika vacker som alltid! <3

Jag fick sånt himla skoskav av pjäxerna bara, fy jag kan inte gå normalt i skor. :/ Hoppas det går över tills skolan börjar!
När vi kom hem så var det dansträning som gällde. Busk kom och vi lärde honom det mesta av vad vi kunde. Duktigt :)
Senare kom också Lovi och Johanna åkte hem.
Kl 6 drog jag Lovi och min familj till Anna på lite "mini-inflyttningsfest" haha :D jättetrevligt, här får ni ngr bilder därifrån!


här tas det av Annas mykt goda mat hon hade lagat! :)


hönan pappa och söötisen Anna :D


matvrak! :) eller popcornberoende? haha


Anna, Nina & Mamma :D
Jag ska bara säga till alla att Nina är cool för hon läser min blogg :D thaha


Här har vi musikunderbarnet Marcus jag talade om! :D videos kommer, jag måste bara be Lovi lägga upp dom på youtube (a) alltså vart har du gömt den här talangen alla år?


Anton ville också verka duktig så han spelade munspel ;) HAHA


Den här bilen på urgulliga-Alex får avsluta kvällen :D den blev sjukt rolig och föresten så har Alex också en dold talang, han kan måla! :D
Lovi jävlen då, hon kan ju båda! Anton och jag kände oss rätt värdelösa igårkväll faktiskt! :o

Hoppas ni hade en bra kväll, tyckte ni rätt gick vidare i melodifestivalen? Jag tyckte det iaf, bara att EMD brukar vara mykt bättre och Mollys låt var väldigt förutsägbar, det hände inte alls mykt i den. Aja som Lovi sa, vi får vara med nästa år för att lyfta upp standaren lite! haha


SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Svar: inte enligt mig. Enligt mig lät hon fruktansvärt dålig i reklamen. Ärligt talat ett under att de ens vill lansera henne med en så spräcklig röst.

Men men..

2009-02-22 @ 19:18:16
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: LOVI !!!

sjukt kuligt var det igår! :D

YEAY youtube nästa! ;)

2009-02-22 @ 21:14:35
URL: http://fairytalelife.blogg.se/
Postat av: marcus =)

jag tycker inte att jag är så bra men :P men jag har ju bara kört sen i julas:P

2009-02-24 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback