Marcus=August Rush!

kl är 00.37 och vi befinner oss hemma i marcus rum :D jag tar ut noter till bellas lullaby på keyborden och marcus lär lovi sweet home alabama på gitarr :D

MARCUS ÄR ETT MUSIKUNDERBARN! Jag förstår inte hur han har kunnat dölja det i alla dessa år jag har känt honom, vilket är väldigt många eftersom vi har känt varandra ända sedan han föddes! :D det kommer bli ngt stort av den mannen kan jag lova er!

men nu ska jag fortsätta med mina försök att vara musikalisk. ni får updatering med bilder och antagligen video imorn eller senare idag blir det ju :) hehe


SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: marcus =)

haha tack så mkt Emma:D du ska veta att jag inte kan sjunga, men det är en sak som du, anton och lovi verkligen kan:D vi borde spela in ng låt ng dag :L:D

2009-02-22 @ 01:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback