"jag är i form, rund är faktiskt också en form"

Okej nu äre såhär att jag läser en bok som man verkligen kan tro att någon har skrivit om mig! Hon tänker precis likadant som mig. Dock så har jag typ "växt ifrån" den typen av böcker. Den heter "Killar kompisar & nya nojor" om ni känner till den serien?
Det är iaf därifrån rubriken kommer ifrån ;) jag tyckte det  var kul!

Idag så har jag haft riktigt roligt i skolan, tack vare mina underbara pluttisar :D (dagens var lovi anton erica nattis och jocke)
Lovi och jag blev lite irriterade på varandra idag, om mina matvanor xD så larvigt egentligen men vi har jaa lite olika uppfattningar om man säger så. Som tur var gick det över på typ en kvart eller ngt :D (jag vill påpeka att vi inte var as förbannade haha) Jag stog dock och as garvade typ hela tiden... men ändå

På håltimmen blev det hem till oss, vi kollade på skräckisen mirrors igen, den är faktiskt riktigt bra! :)
Efter skolan följde Lovi med hem, Anton var världens bästa och lagade pannkakor till oss MUMS.
Sen blev det bargympan Lovi hängde på, dom spelade in en riktigt het video på mig. Den får ni dock inte se!
När vi kom hem blev det TACOS och Lovi gjorde svenskan (som jag redan är klar med nananananana).

Nu har vi kollat kläder på massa olika sidor, fy vad shoppingsugen man blir! åh, jag vill ha pengar och vara rik!


Här har ni lite bilder från dagen :)
okeeeeeej, datorn är så seg att den inte klarar bilder så det får väla bli imorn eller ngt.... GAAAAH jag blir galen, vill ha en laptop NU!

Nu ska jag låta Lovi blogga, hon ska sova här glömde säga det :)
ha det bra, SMACKPUSS <3


Kommentarer
Postat av: Lovi

Thihi du är ju bara för sööt ju!!

Och jaa jag var liiiiiite irriterad på dig idag! xD mohahah! men det måste man ju få vara. (Väldigt irriterande när jag försöker tala allvar med dig och du skrattar thihi)



Älskar dig BABE!<3

2009-02-11 @ 15:41:37
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback