Nattblogg.

Vilken mysig kväll vi haft. Vi har tryckt i oss pannkakor tills vi inte orkat stå upp och jag har fått sockerkickar så det räcker och blir över. Det var iaf en salig blandning tillbehör till pannkakorna (eller plättarna som Emma och jag gjorde) det hela slutade med att jag hade både grädde, sylt, glass, banan, chokladsås och plättar. Fy vale så gott! 

Iaf när de andra kollade på Spiderman så drog jag och drog ut en massa noter och spelade piano i typ 1,5 timmar. Så jag hann lagom tillbaka för att se slutet på filmen. Den verkade vara bra faktiskt! Nu är det fest i cafet och i Norra flygeln vilket gör det omöjligt att sova och inte är jag på partyhumör. Så jag löste det hela med att städa mitt rum och nu tänker jag titta på film! Eller borde jag gå ner och boka tvätttid först? 

Aja godnatt allihopa! ^^

 

Trackback