egogirl!

Idag sov jag till halv 1, SKÖNT! :L
Kl 2 blev det svenska, fy jag ser inte fram emot att börja med arbetet "en argumenterande och resonerande text om barndom". Som tur var så tog den slut efter endast 50 minuter :D
Sen var jag duktig och gick på emsemblen fast jag hostar och sjunger allmänt förjävligt, jag slapp iaf sången efter för ingmar :) tack!

Iaf, jag ska ändra mitt bloggutseende eller rättare sagt jag ska be Lovi göra det (a) för hon är så förbannat duktig!
Jag tänkte iaf ha texten "And if I could dream at all, it would be about you". Till det passar det med en drömmande bild eller en sjukt vacker. Nu förstår ni hur svårt det är att hitta ngn på mig sj då! Jag har ägnat ungefär 15 minuter åt att ta kort på mig sj. HAHAHA det gick inte bra!


Jag antar att jag får gå igenom alla miljoner på egot igen.. suck!


Efter sju ska jag hänga med Anton till Danne & Pihlip. Gud vad jag saknar dom jag har inte träffat dom på tusen år :(

SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Du blir alltid bra på bild!<3

2009-02-04 @ 19:03:23
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback