"Du måste skaka mer Emma!"

Ojojoj vilken låång men rolig dag det har varit! :)
Imorse spelade vi teater i Grebo för barnen, jag fick ta min roll "Lill-vit" och det gick jättebra. Blev väldigt förvånad när typ 5-7 st barn visste vad jag hette och vi utgick då ifrån att dom var och kollade på High school :) sen var även den lilla tjejen som ville bli brevvän med mig där. Så hiimla söt alltså!
Det enda negativa var väl att vi fick vänta på bussen i typ över en timme sen för att komma hem, fy så trött man blev!

Men väl hemma så hängde jag och Lovi med till Nattis, vi spenderade hela 5 timmar (!!!) vid hennes köksbord. Det kan låta jättetråkigt men det var faktiskt inte tråkigt alls xD
Hon lagade mat åt oss, gjorde varmoboy och sen skulle hon gör sodastream (stavning?), för er som inte vet så är det egen kolsyraddricka som man gör hemma. Jag personligen hatar kolsyra så jag drack såklart inget, jag gick jäääätte god pärondricka! :D
Rubriken till inlägget kommer ifrån en filmsnutt Lovi filmade på mig och sprutgrädden, det kom inget så säger nattis lite halvirriterat "du måste skaka mer Emma!", HAHA hon kan på sen att det var slut xD
Iaf Nattis var inte så bra på det som hon trodde HAHAH slutade med att nästan hälften av drickan hamnade på golvet, i diskmaskinen och på kösbänken xD
Nattis skrek och började torka, Lovi börjar också torka och jag... haha jag börjar AS GARVA och ta kort! hahhaha


En fin liten bild av Nattis fiina försök! :)

Iaf det roliga måste ta slut någon gång och vid 5 drog jag hem, tog en macka, kollade bloggen coh åkte till gympan.
Jag hade velat gå och lägga mig en stund innan men det hann jag såklart inte!
Gympan var iaf ganska jobbig idag, skrikigt. Det kan bero på att jag har ont i halsen fortfarande och är allmänt trött så jag orkade inte skrika på dom idag. Men det blev iaf ett hiimla liv när dom fick veta att det var jag som skulle ha spelat lill-vit egentligen. Haha
Stackars Johan!


Efter gympan hängde Busk med hem, vi kollade en stund på sex and the city, jag vet inte vad jag tycker om det programmet riktigt och sen Sheer genious det tycker jag däremot om :)
Nu ska jag kolla topmodel för imorn har vi sovmorgon till kl 2 och slutar kl tio i 3 (a) fast vi har däremot en MASSA hemuppgifter. Det blev ett långt blogginlägg men som sagt, bra jobbat om du läste igenom hela!



Stor smackpuss till allihopa, det känns lite bättre idag. But I'm still going desperate! <3


Kommentarer
Postat av: lovi

HAHAHA ah fy vad roligt vi hade det igår!! :D<3

2009-02-04 @ 14:44:10
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback