Alla hjärtans dag!

Igår var det som sagt alla hjärtans dag. Den dagen som jag och mångamånga andra fruktar och får ont i magen av flera dagar innan. Det är den dagen som man inser hur ensam man är.
Men vet ni vad, jag bestämde mig för att göra det här till världens bästa dag, umgås med alla mina vänner och stråla som en liten sol :D


jag fick alla <3 dag present från mammi och pappi :)

Sen blev det stan med Lovi & Anton :D vi skulle hjälpa Anton att shoppa :L


påväg, Anton kör :) en idiot körde typ på oss när han skulle köra om. jävla idiot! Anton är as arg och jag kastar mig på tutan! :D


Anton köpte dessa chinos på MQ och en skjorta på jack&jones, skit snyggt!
På McDonalds var det en tant som glodde på oss hela tiden och typ blängde, den kanske beror på att vi inte hade speciellt normala samtalsämnen... men jag är inte säker. haha

I parkeringshuset var det ngn idiot som hade parkerat cp så Anton fick krypa fram från baksätet xD haha
Så han skrev "Hur fan parkerar du" på deras bakruta! ;)


snyggt!

När vi kom hem åkte vi direkt till mina kusiner, Linus fyller år och Sola har fyllt år. Jättekul och jättegod mat/fika som alltid! :D
I veckan blir det busfabriken med Linus och Matilda, kulkul! :D

Sen åkte vi hem fixade iordning så kom alla vännerna :)
Det blev melodifestival och lite sånt, vi spelade in en musikvideo till låten "Mobbaren" HAHA så himla kul! Den får ni dock inte se!  Men en bild kan vi allt bjuda på ;)


Lovi var mobbaren och jag och Hanna mobboffer :D (hanna har mössa med tofasr, Lovi har hörlurar och keps och jag har ett ton lager av mörkt puder) HAHA

Hoppas att ni hade en bra dag och stort tack till allihopa!
Jag Älskar Er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback