Ojojoj, varning för egobilder!!

Den här veckan har verkligen gått superfort, kanske beror det på att jag har haft fullt upp hela tiden?
I helgen blir det inte lungt heller, ikväll kommer släkten <3, imorn är det gymnastikavslutning + att jag ska sjunga med musikprofilen innan, på kvällen kommer Danne, philip & Annica hit, vi ska baka pepparkakshus. Hihi
På söndag ska TDS uppträda på en julkonsert för utvecklingsstörda.

Rolig helg med andra ord :D

Ego bilder från idag:


Jag kände för lite färg nu såhär på vintern, så det blev mitt fina sommarlinne från h&m.







bara för att sminket syns någerlunda på den här bilden.
Även sminkningen var idag rosa, fick fina kommetarer för den, tack <3








Jag måste tacka Busk ännu en gång för att jag fått låna hans dator, måste verkligen köpa en laptop.
Så skönt det är att kunna sitta framför tvn och blogga i reklamen i tv programmen man vill se.
Sen så har jag hela dagen laddat upp massa klipp på¨youtube från när vi körde high school i åtvid.
Här stänger minsan inte internet ner sig, dock tar det sin lilla tid. ca 50 min per film.
Menmen, nu är det typ 3 filmer kvar bara.

Länkar till TDS bloggen så fort filmerna är ute!
Smackpuss. <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback